tisdag 2 december 2008

Hej hå!


Har inte haft någon blogglust alls på sistone. Det är så oroligt det här med jobbet och lite annat med som jag funderar över. Är inte ens trött på kvällarna pga av allt grubbel.

Nu har jag iallafall fyllt i på min lapp om vilka ställen jag ska söka till. Vi hade en futtig liten vecka på oss att göra valen och nästa onsdag får vi reda på var vi hamnar. Jag har besökt några ställen i dag och fick väldigt bra bemötande på ett par av dem.
Nu får det va sovdax för min del. Börjar 7.30 i morgonbitti.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Jag hoppas att du hamnar på ditt förstaval. Jag är iaf nöjd med mitt val än så länge, och börjar nästan att längta till det nya jobbet. Känns lite ödsligt på Åsgården nu...

Nallebr.. sa...

åå så jobbigt!!! förstår att du inte har någon blogg lust men skönt endå att ni får svar så snart och inte behöver vänta i flera månader!!
kram