torsdag 19 februari 2009

Utmaning 1

Utmaning från Caroline!

När började du blogga? Kanske det var i april förra året eller nåt.

Varför började du blogga? För jag ville härma Nallebrum....

Vilken blogg läser du dagligen? De i min blogglista kikar jag nog in på nästan varje dag.

Vad är det bästa och vad är det sämsta med att blogga? Det blir som en dagbok för året att titta tillbaka på. Det sämsta är att i bland känner jag bloggtorka och har ingen lust alls att skriva.

Vilka bloggar läser du? Förutom de i blogglistan kikar jag gärna in i Linneas Skafferi ibland och Makeupjunkie.blogg.se

Hur gammal är du? 33 än så länge....

Hur lång är du?178cm

Vad jobbar du med?Undersköterska i hemtjänst

Vad gör du på fritiden? Bakar, kollar på tv och hittar på något kul med familjen.

Beskriv dig med 3 ord? Morgontrött, snäll och kortstubin

Hur ser din familj ut? Sambo, Ida 10år, Gustav 6,5år och en hel del djur av diverse art och ålder.

Hur bor du? På landet i en röd villa med 6 rum och kök.

Vad önskar du dig? Att vinna en massa pengar

Om du fick en resa vart du ville, vart skulle du resa då? Kanske till Jamaica

Utmaningen går vidare till den som känner sig manad!

Inga kommentarer: