söndag 17 januari 2010

Feber


I natt vaknade jag av att Lilly gapskrek, det är verkligen inte ofta hon är ledsen och skriker om nätterna så jag förstod att något var fel. Hon hade feber och var kokhet. När vi gick upp så kollade vi tempen och hon hade 38.7. Fastän hon är så trött och blank på sina ögon så är lika glad som vanligt.
.
Jag som hade tänkt att ta en långpromenad med vagnen idag, men det blir till att stanna inne. De andra ska åka till rinken för att åka skridskor, men just nu är de ute och leker i snöhögen. Det är ju skönt att vi har 30 grader varmare igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp! Jag tror Lillys första tand gör sig synlig snart :-)
Igår och idag har jag åkt längdskidor, skoj och (lite) slitsamt att ta sig fram där snöskoter inte kört // Ritha

Erika sa...

Stackars Lilly, krya på dig så ses vi på lördag hälsar Embla!

Anonym sa...

Hörru´Hannas bakblogg är störtmysig, tack för tipset o krama lillan från mig !
Nattugglan i Marstalla