söndag 5 september 2010

Lördag

Igår fm blev det plötsligt väldigt tyst här hemma och var var Lilly någonstans? Jo då hon passade på att gå in i brorsans rum när han var borta o röjde sen på hans legobord. När katten är borta....


Mitt på dagen for jag o tjejerna iväg till min kusin för att leverera en kattunge som födelsedagspresent till min kusins sambo. Där blev vi bjudna på fika o Lilly hade fullt sjå med att hela tiden klättra upp i deras trapp och jag fick motion så det räckte eftersom jag fick springa efter henne hela tiden.


På kvällen var vi bjudna till farmor o farfar på tacos ihop med stefans släktingar. De hade haft städdag uppe på gården hela dagen. Lilly tyckte det var skojigt att leka lite med sin syssling.

3 kommentarer:

Malin sa...

sicken busfia

Sååå fina bilder...

Anonym sa...

Va skoj att vara lillasyster Lilly, tänk så mycket prylar hon kan hitta och plocka med...
Hej från moster ;-)

Anonym sa...

Fina bilder :) Va bra att ni hann med allt ;)Kram fr. kusin