torsdag 28 februari 2008

Tråkiga syrran...


Ida är sjuk idag med och Gustav tycker det är lite trist när syrran bara ligger på soffan och slöar. Vi drar till mormor & morfar istället och går på loppis. Där köpte Gurran en vattenpistol och blötte sedan ner hela mormors kök med den. Själv köpte jag lite spets och knappar till mitt pyssel och 2 gamla serietidningar från 1975. På loppisen jobbar min syster så vi träffade henne oxå. Nästa vecka åker hon till Oslo, där hon har sina barnbarn. Jag hoppas att vi snart kommer till Oslo igen för det är så fint där. Kanske till sommaren......

6 kommentarer:

Yvonne sa...

Tråkigt för er, att ni inte kom iväg till Stockholm i dag. Hoppas Ida kryar på sig snart.

fotbollsmorsan sa...

Vilken fin bild du har på rubriken. Är den från High Chaparal?

Anna sa...

Ja, den är tagen där nere i somras.Håller just i kväll på med varsin LO till ungarna med bilder därifrån. Fotot är taget av vår kompis Dogge.

Anonym sa...

Kul att läsa och se bilder på er o främst barnen.
Gillar att jag fanns med...
Fortsättoch jag lovar läsa och kommentera!

Anonym sa...

Storasyster född -55 fattar inte direkt...
Ska nu försöka få med namnet på mitt svar som tidigare blev ANONYM.

Nallebr.. sa...

Min syster köpte vagnen du ringde om!!tokig som hon är ,fast den var ju ganska söt....
men jag skulle då inte vilja gå runt på stan med den.......:)