fredag 29 februari 2008

Utflykt







Ida var piggare idag, så vi kom iväg till Naturhistoriska. Vi hade en bra eftermiddag där med mycket skelett och uppstoppade djur. Ida tyckte att människoutställningen var bäst, från apa till människa. Gustav gillade människokroppens sinnen bäst, där det fanns mycket att prova på. Sämst var helt klart Cosmonova, dålig bild och ingen hissnande känsla i magen denna gång, tacka vet vi Lisebergs 3D bio. Stefan tyckte det bästa på hela dagen var när han kom hem till skogen igen. Nu har han fått Stockholm så det räcker för det här året....

2 kommentarer:

Nallebr.. sa...

låter roligt... JAG VILL OCHSÅ ÅKA
dit men jag får väll vänta lite så
DIT men det är väll skojigare om barna är några år äldre?!
skönt att ida mår bättre!!
ska åka till storstan i dag och kolla på kamera...kul va?
kram

Anonym sa...

Hej!
Va roligt att du fixat en blogg nu! Jag ska också försöka ta mig kragen och göra det. Jag och H skrattade lite över ditt senaste inlägg om Stefan. Ha det så bra! Kram Erika