måndag 5 januari 2009

Avundsjuka...



Just nu är alla här (utom Stefan) avundsjuka på farmor & farfar, som säkert just i denna minut ligger vid poolen på Gran Canaria och solar och dricker Sangria. Ångrar mig att vi inte följde med nu, vi får vänta ända till slutet av mars innan vi får ligga i värmen igen.

Pratade med dem i går och de hade 25 grader varmt i jämförelse med -18 grader som vi hade här hemma. Stefan, han tycker det är skönt att vara hemma, som vanligt!

Trots det kalla vädret var jag & ungarna med mormor till stugan en stund igår. Barnen klagade inte alls på att det var så kallt, utan de var ute och lekte hela tiden. Själv behöver jag ett par riktiga snökängor för jag fryste så om mina tår.

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Och jag är avundsjuk på er som får sticka iväg i mars....*S*. Fast flyget skulle jag gärna hoppa över.
Nu är sista passet gjort iaf. Känns väl så där. Lite sorgligt fast kul med nåt nytt.

Anonym sa...

o jag önskade att man låg på en strand med en god drink i handen=( jag fryser också om tårna hehe:D

Nallebr.. sa...

kul att ni kom över i går..snygg bild på farmor och farfar:)

Anonym sa...

Låter mysigt med 25 grader varmt! Förstår att du ångrar dig...;)Snygg bild på farfar o farmor!
Kram