torsdag 18 september 2008

Pooltjänst eller inte

Har funderat om jag ska söka till poolen eller inte? Det står i annonsen att man måste ha körkort och cykelvana. Kan verkligen inte tänka mig, mig själv på cykel i stan. Jag som är såååå lat att jag tar bilen 200m ner till grannens stall där Mumlan står för tillfället.

.
Men det kanske är så att jag måste börja träna lite. Linda frågade mig om jag inte ville hänga på henne, men det skulle nog sluta så här det. Jag skulle garanterat snubbla över mina egna fötter, släppa fjärtar när jag tar i, eller bli så sur när det inte går bra så jag sätter mig i en vrå och är tjurig. Nej, jag trivs nog bäst med att vara hemma och bara sitta i soffan, titta på en bra film och lukta på mina doftljus.
.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ett gott skratt!!!!! När jag hör talas om pooltjänsterna på jobbet kommer jag att få mig ett gott skratt igen!!! Jag vet inte om de är bra eller inte.Jag tänker i alla fall inte söka. kram Lena

Anonym sa...

De e ett par från mitt jobb som sökt på poolen...kanske kan bli bra..varierat lär de bli iaf..hade ja haft så de löst sig med barnen o så så hade ja kanske sökt ja med..har lagt upp ett kort på din mumlis på min bilddagbok..www.bilddagboken.se
emmisliten heter jag där..gå gärna o kika..:)

Camillha sa...

Hej Anna!
Vet inte om du sett att vi har loppis hos mina föräldrar på Nybergsgatan 5 i Sala i morgon, lördag! Vi öppnar kl 10. Ni kanske fått en lapp i lådan!
Välkomna dit i alla fall!!
Barngrejer, barnkläder, möbler, tramporgel och prylar, böcker, och lite annat!
Vi ses! Camillha

Nallebr.. sa...

ha,ha du bloggar så roligt!!!
man får alltid skratta på din sida!!! ja lukta på doft ljus kan ju du utan problem göra... undra hur många du har??? ha en bra helg!!

Anonym sa...

Hörru lillasyrran, är du verkligen så lat som du skriver...
Gillar du omväxling ska du söka pooltjänst, annars blir det ju ett perfekt tillfälle att göra nåt helt annat :-)
Lördag förmiddag och här sitter jag o snorar (igen) + har ont i halsen, blir såååååååååå less.

Monica sa...

hahahaha.. det e ju kul o skönt att träna när man väl kommer igång!
Kolla in min nya blogg..

www.rockangel.devote.sed