lördag 4 oktober 2008

Firande och lite shopping




Igår kväll firade vi Stefan med släkten. Vi bjöd på tacogratäng och blåbärstårta. Gustav tappade sin första tand i går så han var så stolt över det och visade gluggen för alla som kom. När kvällen var slut låg det 1 guldtia och 2 femmor i hans glas med tanden i, så nu vill han tappa fler tänder.

Idag har vi varit till nya gallerian och shoppat lite, eller Stefan shoppade, jag hittade ingenting som jag ville ha eller behövde. Ida köpte 2 par örhängen, hon tog hål förra fredagen och väntar nu på att 4 veckor ska gå så att hon får byta.

På eftermiddagen har Stefan och barnen varit på ute kalas hos Charles som fyllt 8år. Medan de var borta slog jag igång en dvd jag lånat av en jobbarkompis. Dexter heter den, det är en tvserie som handlar om en kriminaltekniker som är seriemördare. Han mördar brottslingar som kommit undan straff för sina gärningar. Jag plöjde igenom 3 avsnitt på en gång, för den är så bra.

I morgon ska vi på lilla Mirandas dop, min brors dotter.

Inga kommentarer: