tisdag 10 mars 2009

Vänner på besök


I går kväll hade jag Linda och Maria här på besök. Vi brukar försöka att ses alla tre runt födelsedagar. Vi käkade Afrikansk gryta med en massa tillbehör till. Jag hade laddat innan och köpt halsbrännetabletter, så då kunde jag faktiskt äta jag med. Jag fick ett fint vitt trähjärta och en stor bukett tulpaner, vilket jag är tokig i den här årstiden. Hjärtat har förstås Linda gjort, hon är så flitig och pysslig hon.
,
Nu längtar jag efter våren och igår fick vi lite försmak av den. Men i morse när vi tittade ut genom fönstret var det snöstorm igen, väldigt snopet! Jag får hoppas på den där solen när vi åker till Puerto Rico i stället.
,
Nej, nu ska jag hämta ungarna och lite senare ska jag baka en jordnötskaka med kolakräm, smaskens, plus att det är väldigt nyttigt för mig som redan gått upp 6kg.....



2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt:)

Nallebr.. sa...

ååå maten var sååååååå god!!!tack!!!! du måste lägga upp receptet...mums!!!
och Ludvig tyckte det var jätte kul:) han somna i bilen hem ,helt slut!!!