söndag 29 augusti 2010

Fotbollscup

Igår var det dags för fotbollscup. Gustav har ju börjat träna igen, men han tycker det är jobbigt när det blir cup med alla matcher som spelas då under en hel dag. Stefan var med och hjälpte till med grillningen. Jag o tjejerna kom dit mitt på dagen efter att ha kört hem min mamma som varit här ett par dagar. Det var verkligen tur med vädret och riktigt varmt när solen lyste.

Här står Gurran o värmer upp lite inför match, sen fick han helt hux flux ont i knäet....


Söta tjejer, de stora var så duktiga att passa Lilly så jag fick en stund för mig själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, du syrran ;-) vad gjorde du alldeles för dig själv då? Gick och köpte korv(ar) + läsk?
KRAM

Anna sa...

Jag åt körv så klart:)

Ingrid sa...

Var på väg att klicka Gilla :) Facebookfanatiker eller....