söndag 23 november 2008

Hej hopp!

Vad skönt att det kommit snö, hoppas bara att den får ligga kvar länge nu så det inte blir töväder och smutsiga vägar igen. Ungarna har varit ute och lekt massor i snön den här helgen. Idag hade båda två kompisar hemma så då grillade vi korv ute i snön, mysigt.

I morgon är det dags att jobba igen, men jag är inte bra i mitt öga så jag måste ringa Ögon-mottagningen i V-ås i morgon så jag får komma dit. Trodde i fredags att det kanske skulle bli bättre när jag hade ledig helg och kan vila lite, men jag bara tar bort värken genom att gå på smärtlindrande tabletter och så fort de slutar verka så börjar ögat värka, inte kul...

Vad som däremot är kul är att Stefans föräldrar bokat en resa till Gran.Canaria igen, så i mars drar vi dit för 3dje gången.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.. Hoppas allt e bra med dig, och att det e bättre med ögat eller vad det båda ögonen?

Yvonne sa...

Hej svejs!
Det gick så där idag. Känndes inte riktigt bra att åka därifrån....men, men. Hoppas ditt öga piggar på sig nu då! Syns i morgon.

Nallebr.. sa...

resa igen?? ni har tur ni!!! hoppas ögat är bättre!!
kram