onsdag 12 november 2008

Sätrabrunn


Idag har vi haft heldag med jobbet på Sätrabrunn. Det var som en liten avstämning av hur vi i personalen känner oss inför nedläggningen. Det var en riktigt bra dag med god mat, skratt & avslappning, vilket jag inte var så bra på då jag var lite småfnittrig och låg och tänkte på allt annat än att slappna av. Jag hörde magar som kurrade, klockan som tickade, några som snarkade. De som ville kunde på eftermiddagen ta ett bad och det var väldigt mkt mer avslappnande för min del. Kände mig trött när jag skulle köra hemåt.

Det skulle vara kul att åka dit när de har julmarknad, 14.december säkert så är det hur mysigt som helst då. Det får jag inte glömma bort. Det fanns en liten butik så mkt fint, bl a härliga flaskor och burkar med diverse safter, marmelader osv. Skulle vilja kika in där igen. Nu köpte jag en burk med rabarberchokladsås att ha på glass, en burk gammeldagspepparkakor och 2 tomteklubbor till barnen. Älskar sådana affärer, då blir Anna lika.GLAD.som.när.jag.ser.det.här !!
.
(Jag tror jag såg ett spöke oxå, det syns på bilden)

3 kommentarer:

Monica sa...

Verkar va en trevlig affär.. jag har aldrig vart dit.. bara till sätrabrunn=)

Yvonne sa...

Ha, ha, det är ju mej du ser...hmmm. Det var iaf en bra dag tycker jag. Syns på fredag em.

Nallebr.. sa...

mysiga saker du shoppat... visst ä det fint där?!