söndag 2 november 2008

Ullared


I torsdagsnatt kl 01.30 drog jag, Yvonne och hennes dotter Camilla iväg ibuss mot Ullared en resa på ca 7 timmar med ett stopp. Som vanligt när vi ska åka iväg på något skoj så var det snöstorm och halt. Vi börjar bli vana med det nu! Väl framme var det bara att fort ta en kundvagn och gå in och slå sig framåt. Har aldrig sett så mkt folk och galna människor som verkligen kör på en med sina kundvagnar. Det fick t om stänga av insläppet av människor för det var så fullt.

Efter 9h shopping(!!!!), var resultatet för mig att jag handlat för 2200kr och det var ju ingenting egentligen. Jag handlade bl a vinterjacka till Gustav, termobyxor, byxor, tröjor, strumpor, pyamasar, fleecetäcken till hästkrakarna, tomtar, muggar och mkt mkt mer.

Ibussen hem sa jag - Aldrig mera Ullared. Morgonen efter sa jag - Kan vi åka dit i sommar?

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Tack Anna för att du ändrade länken *L*.
Visst var det jobbigt när vi var där, men så här i efterhand så var det ju kanska kul iaf!

Nallebr.. sa...

ha,ha ni verkar haft det helt ok iallafall... trots alla galningar!!