söndag 23 maj 2010

Vi firar Gustav

Igår firade vi Gustav med släkten. Vi hade verkligen tur med vädret och barnen lekte ute nästan hela dagen. Vi bjöd på hamburgerbuffé för dem som kom i 14 tiden, det hade Gustav bestämt för han älskar ju hamburgare. Star Wars tårtan fick massor av beröm och smakade väldigt gott. Gustav fick mycket presenter bl a pengar, halsband, kläder, miniskateboard, lego och en drake.

Det kändes väldigt konstigt att ha kalas utan mina föräldrar men pappa är för dålig för att orka åka ut. Vi åker dit idag istället och har ett litet kalas till.


Lilly fick ha sin sommar outfit igår, linnebyxor och tröja från Pop och en söt solhatt från Hm. Problemet var att kläderna inte var så vita längre efter en heldag med provsmakning av tårta och ålande på gräsmatta!

Star wars tårtan smakade smaskens tyckte Lilly så pappan blev nästan utan:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt födelsedagskalas Gustav hade igår ;-) tusen tack för allt. Jag saknade oxå pappa och Ingrid, konstigt att de inte fanns med bland oss som vanligt // Kram från Ritha

Erika sa...

Vilket mmysigt kalas ni haft och va fin Lilly blev i sina nya sommarkläder. Embla har inte fått någon sommarhatt ännu, jag hinner inte med någonting nuförtiden när jag jobbar heltid.. pust! Men snart blir det ändring på det, sista veckan nu! Var in på din bloggkompis blogg från när dom var på Pinglan så fick jag se tjejerna från min mammagrupp på en bild och när jag tittade lite ytterligare fick jag se Embla i bakgrunden på en annan, fast det syns knappt att det är hon.. världen är liten :) kram kram