onsdag 14 juli 2010

Käglat med tjejerna


Igår kväll var jag med mina jobbarkompisar vid Måns Ols för att fira chefen som fyllt år. Vi spelade först kägla i det gamla trähuset. Det var verkligen ett komplicerat spel så det var tur att vi hade hjälp från kägelföreningen med poängräkning och så. Det var förtyskar, änkor, svinryggar och plus hit och dit och jag förstod ingenting egentligen. Men kul var det fast jag kom inte så bra i placeringen.....

Efter spelet satt vi oss till bords och åt så god mat. Det var kul att träffa alla, men jag längtar inte tillbaka till jobbet ännu, vill njuta av bebistiden med Lilly ett tag till faktiskt!

1 kommentar:

Yvonne sa...

Visst var det ett knepigt spel? Jag fattade ingenting hur man räknade poängen, men ganska kul var det.
Snart så blir det Nilse's Lagård och loppis. Du ska väl gå?
Kram