tisdag 4 mars 2008

Födelsedag!




Jaha då var man 33 år då, men just nu känner jag mig som minst 53 år( till hösten syrran, vet du oxå hur det känns att va 53!). Har haft främmande sedan 11.00 på fm. Det är kul men lite jobbigt oxå eftersom jag ätit smörgåstårta hela dagen så snart kommer den ut genom öronen. Jag har fått mycket presenter, pengar, presentkort på kläder, scrapalbum, scrapbok och scrapset, servetter och ljus, godis, receptbok och lite andra böcker. Av Gustav fick jag Coops recepthäfte från December och från Ida ett par örhängen hon gjort som jag redan fått en gång! Det är gulligt med ungar!

5 kommentarer:

Nallebr.. sa...

jag som trodde att det var den 4
igår....sån koll har man när man är hemma hela dagarna!!!
grattis igen
vi ses i morgon!!!

Yvonne sa...

Åhh, vad fin din smörgåstårta blev! Hoppas att den smakade lika gott,som den ser ut att göra.

Linda sa...

Grattis i efterskott Anna! Hoppas att du hade en bra dag!

Anonym sa...

Å nej nu missade jag din födelsedag igen.. kan du inte byta till den 8:e istället, för det är då jag alltid tror att du fyller :) Grattis i efterskott iaf! Kramar från Erika

Nallebr.. sa...

HALLOJ!!
tack för i kväll!!
du kan verkligen göra goda smörgåstårtor!!
nu är det dax att sova så man årkar upp i morgonbitti....