söndag 16 mars 2008

Jaha vad ska jag skriva här uppe då???


Mobilkamerabilden blev inte så bra men den får duga nu tills jag får skaffa ny kabel! Gjorde denna LO nu i kväll efter jag slutat jobba. Det är såååå skönt att ha klarat av en lång helg på jobbet igen. Vi har ju tämligen lugnt där nu och helgen har gått bra. Jag sjöng lite opera för en tant på jobbet igår men hon uppskattade det inte, utan gjorde en ful min till mig, jag som trodde det lät så bra! Nu är det skönt att vara ledig till onsdag kväll. Ha det så bra ni tjejer som jobbar inatt för jag tror att ni kollar min blogg i bland! Vi ses en annan kväll eller tidig morgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej!!
Ja vi kollar din blogg! det e kul att se vad du hittar på. Jag hoppas vi får en lugn natt, man e lite mör tredje natten. sov gott kram jenny och eva

fotbollsmorsan sa...

Jättefin LO Anna.

Nallebr.. sa...

kul att du äntligen gjorde denna LO!!
det blev jätte bra!!