torsdag 6 mars 2008

Loppistok

Det är kul med loppis och auktioner. De här smågrejorna har jag köpt på loppis, skräp för en del men jag gillar dem jättemycket. Särskilt speldosan till höger. Jag längtar till sommaren när man är ute och åker, ser en loppis skylt och kan stanna och kanske fynda något. Finns en kul loppis någonstans mellan Gränna och Vadstena där vi stannat ett par ggr. Längtar oxå efter någon riktig gammal bondauktion. Kommer ihåg för några år sedan när jag o E.T med man var på en auktion och jag köpte en gammal tavla med Jesus som alla utom jag tyckte var superful. Den måste jag leta på och sätta upp. Stefan blir säkert väldigt glad då....

4 kommentarer:

Nallebr.. sa...

fina saker!!

Yvonne sa...

Vilka fynd du lyckas göra då! Jag kommer alltid hem med en massa bråte bara.

Anonym sa...

Ha ha jag minns nog Jesus tavla ja! Vi får ta den å så sjunga "Lovad vare herren", det var länge sedan :)
Jag har hittat en sida om photoshop som kan vara något för dig och din blogg!
http://www.moderskeppet.se/
Kram Erika

fotbollsmorsan sa...

Jättefin bild.