torsdag 13 mars 2008

Mat och Melodifestival


Ikväll har jag varit ute och käkat på Grekiska för att fira 2 jobbarkompisar som fyllt år. Jag åt Pikilia förstås och det var som vanligt supergott. Sen blev det friterad banan med glass som efterrätt så jag känner mig helt uppstoppad just nu, men gott var det! Är inte laddad för att jobba hela helgen, men skönt att jag slutar 17 på lördag så jag hinner se melodifestivalen, jag tycker det är mycket bra låtar. Både Sanna, Sibel, Perelli och Rongedal är ju bra. I morse hittade jag på ett bra sätt att väcka Stefan och det var bara att slå på I love Europe med Christer så var han uppe på några sekunder och undrade om jag inte var klok!

3 kommentarer:

Yvonne sa...

Hi, hi....vi har nästan identiska bilder på våra bloggar i kväll. Ja, gott var det iaf.

Anonym sa...

Genialisk metod du kom på att väcka din karl med.. *Asgarv*!!

Anonym sa...

Men stackars Stefan då :p
Kul att vakna till den hemska låten.. hahaha.