måndag 24 mars 2008

Så här såg inte farfars brasa ut!


Idag jobbar jag hela dagen, det var tungt att gå upp 5.45 efter två sovmorgnar men det gick. Hästarna blev snopna när jag kom in i stallet kl 6, båda två låg ner och blängde på mig när jag skulle ta ut dem. Barnen sov kvar hos farfar och farmor efter att vi var där igår och käkade påskmat med släkten. Farfar hade laddat upp en storbrasa på gärdet som vi skulle tända men det gick inte som han tänkt, det ville inte brinna så han fick ge upp. Gustav och Ida skulle få vårens premiärtur med sin fyrhjuling men den ville inte heller gå så Stefans kusin och hennes kille sprang och knuffade Gustav så han fick åka litegrann i allafall. Vi fick också träffa barnens lilla syssling, hon är 7 månader och jättesöt. Nu väntar vi med spänning på 1 kusin, och 3 små sysslingar som ska födas den här våren.

1 kommentar:

Monica sa...

Tack ska du ha!
Är det okej om jag länkar din blogg via min??