lördag 29 mars 2008

Semesterplaner


Här är en bild från High Chaparral i somras, vi kommer att åka dit i sommar igen. Ska bli kul att tälta även om det var kallt och regnigt förra året. I år ska jag iallafall säga åt Dogge när han lyssnar på sina godnattsagor från mobilen i tältet bredvid, förra året så låg jag vaken halva natten pga det. Jag avskyr CD böcker! Ungarna vill även åka till Oslo, Kolmården, Skara sommarland, Liseberg, Legoland, Leksandsommarland och Parken Zoo, så jag känner att det kommer att bli en dyr semester i år! Stefan vill åka upp till Norrland och bara titta på naturen, öh, hur kul låter det då? Jag tittar ju på naturen varje dag här hemma så det räcker.

2 kommentarer:

Nallebr.. sa...

tack i dag!!! har fortfarande on i huvudet...:)
har mailat några bilder!!
till go....

Pia sa...

Vilken cool bild!

Fin bloggsida du har. Jag lägger till dig på min länklista om det är ok!