måndag 7 juli 2008

1 årskalas

Idag har jag och ungarna och mormor varit på 1 årskalas i ösregnet. Jag börjar verkligen undra om det är meningen att mina semestrar ska vara regniga, jag menar det är ju precis alltid så här när jag ska vara ledig. Nu när kl snart är 22, ja då tittar solen in genom mitt fönster här uppe på övervåningen. Det är ironiskt...

Jag blev iallafall glad när jag fick träffa mitt lilla kusinbarn Emelie, det är en riktig liten kavat tjej på 2 år. Hon vet vad hon vill och hur hon ska göra för att få som hon vill. Ett riktigt charmtroll så full av liv och bus. Hon påminner så om Ida när hon var liten, ingen kunde bestämma över henne inte. Jag undrar just om hon fått det efter sin mamma eller pappa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så roligt att du gillar min blogg! Hoppas du hittar något matnyttigt att läsa, om semestern regnar bort!