onsdag 16 juli 2008

Rosa och Leila = Mina favoriter!


Jag har verkligen fastnat för allting som är rosa just nu. Jag dras till rosa när jag går in i affärer, tittar på allt från disktrasor och toaborstar till verktyg, bara de är rosa. Sist vi var och shoppade hittade jag de här fina grejerna. Nu har jag hittat ett tyg med muffins på som jag så gärna vill köpa oxå, rosa förstås.

Ikväll har jag tittat på Leila bakar, mitt favoritprogram. Hon har så mycket fina prylar i sitt kök som man bara vill ha. Sedan ser ju allt hon bakar så smaskigt ut också. Ikväll bakade hon för ett afternoontea party. Kanske jag ska bjuda hem några jobbarkompisar på det någon dag, om någon vill komma, annars får jag göra som Leila, fika för mig själv!

Bilden på muffinsen är lånad från Leila bakar.

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Åhh....jag kommer GÄRNA hem till dig, och äter såna där smarriga muffins!

Nallebr.. sa...

eller varför inte bjuda hem någon gammal vän???????? hi,hi...
va mycket fint du hittade i muffins serien måste ochså till rusta!!!

Anonym sa...

Halloj!! E in o läser din blogg lite då o då..har gjort en ny blogg ja..om du e nyfiken..:) va tvungen o ta bort den gamla då ja fick ovälkomna läsare..:(

nya är iaf.. emmisliten.blogspot.com

kram Emma

Anonym sa...

Jag kommer gärna på after noon tea,fast jag gillar ju kaffe bättre! Det är så roligt att titta på din sida,så fina kort och roligt skrivet. / Lena