måndag 14 juli 2008

Grattis till bebisarna!


Idag vill vi gratulera Stefans kusin som fått tvillingar, en flicka och en pojke. På ett år har det nu blivit 4 bebisar i släkten på Stefans sida, 3 tjejer och en kille + 1 liten Miranda som jag blev faster till i april.

I morgon börjar jag jobba igen efter 4 veckors semester. Det har gått otroligt fort som vanligt, men det känns helt okej att börja jobba nu, jag vänder så på dygnet när jag är ledig. Dessutom är jag ju mycket ledig ändå, så sommaren är inte slut för det. Jag ser fram emot näst nästa helg för då ska vi åka och kolla på min stora idol Magnus Uggla. Sedan ska vi försöka komma iväg med husvagnen ett par nätter också och åka till Kolmården en sväng.

Bilden är i från kolmilan i går och då var inte lilla Amanda moster ännu!

Inga kommentarer: