söndag 20 juli 2008

Helgen är klar!


Har jobbat hela helgen och det har faktiskt varit riktigt skoj på jobbet vilket mycket beror på vilka som jobbar, så tack till er tjejer! Nu är jag så trött så jag inte kan somna men jag ska upp tidigt och jobba i morgon så jag ska masa mig i säng nu, vet med mig att måndagar efter helg kan bli tokiga och fnittriga! Hoppas jag får sova lugnt bara, för inatt satt jag igång med sömngång igen. Höll på att mosa Stefan när jag i vildpanik hoppade rakt över honom 2 ggr.

Visst har jag en hund som ser skräckinjagande ut? Jag satt och kollade på bilder i datorn och fick syn på en bild där lilla Buster syntes i bakgrunden och han med all kraft försökte skrämma slag på vår stora hund genom att se livsfarlig ut. En liten Gremlin är vad vi har!

1 kommentar:

Monica sa...

Hehe kul bild på din hund *S*