söndag 6 september 2009

Lillys första namnsdag!


Idag har Lilly namnsdag och den har hon än så länge spenderat sovande på pappas mage framför tvn. Favoritplatsen! Det är så mysigt att sitta med henne så, men man blir alldeles dåsig och trött själv, när hon sussar så skönt.

Gustav är piggare, men ska som sagt hålla sig hemma från skolan några dagar till. Ida är jättesnuvig och blir nog hemma från skolan i morgon. Lilly har hittills klarat sig från snuvan, så jag hoppas verkligen inte att hon åker på den hon med.

Här är mina senaste traderafynd till Lilly, en underbar rosa fleeceoverall, en rosa adidasdress och en grå pumadress. Är lite smått beroende av tradera.... Sedan var vi ju bara tvungna att köpa en skylt till barnvagnen med hennes namn och födelsedata på.


2 kommentarer:

Erika sa...

Åh va fina saker du har köpt till lilltjejen. I synnerlighet molnoverallen :) hoppas själv kunna klicka hem några auktioner snart!

Marika sa...

Grattis på namnsdagen lilla Lilly. Precis så där skulle jag också vilja fira min namnsdag, fast med min gubbe då förståss.