fredag 11 september 2009

Tapetfunderingar


Vi ska ju göra i ordning rummet som Lilly ska få sedan. Jag har hittat en tapet som jag vill ha längst med en vägg. Resten av rummet blir nog vitmålat. Jag tror det skulle bli så fint, nu gäller det bara att övertala Stefan.
.
Jag ska även måla om 1 hylla och våran skänk i köket efter lite tips från Linda och min syster. Få se när jag får tid till det bara. Den här helgen ser ut att springa iväg fort för oss, med dop i morgon och fotbollscup på söndag. Men får jag bara hem lite färg så kan jag nog måla mellan amningarna!
.
Inatt har den lilla skrutteluttan tuttat hela natten känns det som. Hon brukar bara vakna runt 4 tiden, men det kommer ju alltid perioder när de vill äta tätare. Vi var till Bvc i tisdags och vägde henne, nu väger hon 4405g, så hon växer ordentligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!! Stella har precis likadant i sitt rum. Stjärntapeten på en vägg och tre väggar med vit tapet. Det är supersnyggt! Det kommer Lilly gilla!! :)
Kram Emma

Anonym sa...

Hej Syrran!
Så fint rum du har på bild, ser himla lugnt och trivsamt ut. Skrattar för mig själv över gungstolen, legat hostande i sängen och funderat på vilka möbler jag har på vinden. Där finns en gungstol typ Carl Larson, tror jag ska ta ner den...
Hon växer så det knakar gulliga Lilly :-)
KRAM

Marika sa...

Det där blir ju jätte fint ju! Det är bara att sätta igång övertalningen direkt :)