torsdag 3 september 2009

Sjukstugan fortsätter här hemma....

Ja nu får det snart räcka med sjukdomar här hemma. Jag är jätteförkyld och idag ringde de från skolan för att Gustav hade sådan värk i ett öra så att han bara skrek och grät. Det blev till att ringa familjeläkaren, som först tyckte vi skulle avvakta, men jag tjatade till mig en tid för att de åtminstone skulle kika i örat på honom. Så Stefan kom hem från jobbet och körde in honom till vårdcentralen, för vi vill inte så gärna in där med Lilly i onödan.

Det var tur att han fick komma in för han hade inflammation på bägge öronen plus halsfluss. Så nu ska han hålla sig lugn i 10dagar och helst vara hemma från skolan hela nästa vecka.

Nu vill jag bara att vi ska bli friska, jag är så rädd att Lillsan ska bli smittad.

Här ligger hon och upptäcker världen i sitt babygym


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du syrran, skolstart brukar ge förkylningar av olika slag = inte alls skoj :-( men håll ut...
Träffade en 1 månaders tjejbebis på jobbet igår och klart man jämför, helt galet förstås MEN vår Lilly är BÄST,så himla söt och vaken :-)KRAM

Marika sa...

Inte roligt med sjuka! Hoppas han piggar på sig snart med penicilin. Måste säga att hon är väldigt vaken er lilltjej! Vad ska det bli av henne???

Erika sa...

Va fint babygymmet ser ut. Krya på er!

gunbritt sa...

krya på er.kram.

gumsan sa...

åppelkakan gick år nästan på en gång.för malin tycker det är så gått.kram.