fredag 2 oktober 2009

Bus och galen häst


Det är så mycket som händer med Lilly just nu. Hon tycker det är jättekul när man piper henne på kinderna, hon har börjat "prata" & man ser verkligen hur hon anstränger sig innan hon får till ett litet "gaj" som hon jollrar fram. Hon har upptäckt sin tunga, så hon grejar med den hela tiden. Inatt sov hon från 23 till 6.30 sedan somnade hon om och sov till 10.30. Så vi kan få riktig sovmorgon om vi har tur.

I morse strax före 6, så avbröts sovmorgonen av att jag hörde ett galopperande ljud i trädgården, jag trodde först att jag drömde, men när jag vaknade till så kikade jag ut och såg då min stora häst dundra förbi utanför fönstret, så det var bara till att väcka Stefan och ut och jaga häst i mörkret. Tack och lov höll sig Oki i trädgården och vi fick tag på honom snabbt.

Nej nu ska jag nog ta och krypa till kojs! Ha en bra helg alla bloggläsare!

4 kommentarer:

Marika sa...

Hoppsan! Hur hade han tagit sig lös så där då? Hur många hästar har du? Rider du mycket? Jag har lagt hästarna på hyllan för jag hinner inte alls med att rida.

Nallebr.. sa...

såå söt hon är lillafröken viket flin:) trevlig helg på er också.. kankse ska ta och ses i veckan

Yvonne sa...

Vilket liten charmtroll hon är, eran Lilly!

Hanna sa...

Mysigt med bebisbus! Hoppas det är bra med er, ha det gott!