onsdag 14 oktober 2009

Gos & shopping

Så här mysigt brukar Lilly ha det i brorsans knä framför tvn när han kommer hem från skolan och är lite trött. Gustav tycker förstås också att det är mysigt med lillsyrran och vill sitta med henne så ofta han får.

Det är så mkt som händer med Lilly nu, hon blev ju 8veckor igår och har börjat "prata" så mycket. Hon är så söt och koncentrerad när hon pratar. Hon älskar att ligga på skötbädden och babbla med oss. Sova i vagnen med nappen, snutteapan och kudden är också något hon gillar och att åka bil, så länge bilen rullar, så fort vi stannar börjar hon gnälla/skrika!

Idag har jag pratat med min kompis M som fick en liten flicka i torsdags. Det ska bli så kul att träffa henne och bebisen någon dag framöver. Lilly kommer antagligen se ut som en JÄTTE bebis brevid lilla Ester.

På em idag tog jag och Ida en tur till stan utan Lilly, det kändes lite konstigt att åka själv förstås när man är van att ha henne nära hela tiden. Men det gick jättebra här hemma, jag hade pumpat ur och dessutom ammat innan jag for iväg. Ida och jag handlade födelsedagspresenter till min mamma som fyller år imorgon. Jag köpte även jättefina muffinsformar till mig, så nu blir det till att baka lite i morgon igen.

Inga kommentarer: