fredag 23 oktober 2009

Shopping & Bebisträff


Idag har vi varit till Västerås och shoppat lite. Stefan har länge varit på jakt efter ny mobil och idag har han äntligen köpt en, efter att varit in och kollat säkert 100gr känns det som. Det blev en Samsung ultratouch tillslut. Jag passade på att köpa ny hårtork och plattång, OBH Nordica, till jättebra pris 99kr styck. Sedan slank det med en cdskiva och 2a säsongen av Dexter oxå.
.
Vi åkte även ner på stan så att Ida fick köpa kläder till discot hon varit på ikväll, det blev en svart top, jeanstights plus halsband och örhängen med peacemärke. Själv hann jag inte handla några kläder alls, endast en sjal och ett par badbyxor till Lilly. Gustav köpte Bakugan på leksaksaffären. Jag är alltid tidsoptimist och hade planerat en tur till Tejnes så det var därför jag inte hann shoppa mer till mig själv. Ville ju hellre åka och kolla på lilla Embla. Bilder på bebisarna tillsammans ska jag försöka lägga in i morgon för vi tog kort med nya telefonen så den måste installeras först. Tack för det gulliga muffinsläppglanset Erika!
.
Det blev lite bråttom hem sen eftersom discot började 19, Ida sminkade sig lite i bilen, ögonskugga och läppglans får hon använda. Svårt att neka henne när jag själv sminkar mig.
När Ida kom hem från discot och jag frågade om hon hade dansat med någon svarar hon- Aldrig i livet att jag vill dansa. Om några år får jag nog inte det svaret...

2 kommentarer:

Erika sa...

Det var roligt att träffas. Hoppas vi kan göra det snart igen. Kram

Marika sa...

Så konstigt att din blogg inte uppdateras på min sida.