lördag 31 oktober 2009

Uppdateringsdags




I torsdags var vi till Busborgen i Västerås så barnen fick leka av sig några timmar och Lilly busade som sjutton i bollhavet:)
.
Igår var vi och handlade en sväng och jag kom hem med kläder till Lilly förstås, kan inte låta bli att handla, det finns så ju mkt gulligt. På kvällen var jag bjuden hem till min jobbarkompis Stina på loppisauktion och som vanligt var det jättekul. Jag fyndade ett par pumafotbollsskor till Gustav för 1kr, 2 svarta klänningar till Idas halloween utstyrsel för 2kr och lite annat smått o gott. Dessutom blev jag av med en del "skräp" som stått oanvänt länge i mina skåp. Tack Stina för en trevlig kväll!
.
Idag har vi varit och grattat mitt kusinbarn Emelie som fyller 4år på måndag. Grattis Emelie!


2 kommentarer:

Kaggemannen sa...

Naw så söt!:)Du har en fin blogg. Trevlig Halloween

Marika sa...

De där loppisauktionerna skulle jag gärna gå på också! Där kan man göra riktiga fynd verkar det som.