tisdag 23 mars 2010

Busfia


När det blir ovanligt tyst kan man räkna ut att Lilly håller på med bus. Häromdagen satt hon i sin barnstol vid bordet medan jag stod vid diskbänken med ryggen från henne. När jag vänder mig om hade Lilly lyckats sträcka sig och få tag i Bregottasken och hon hade smör i hela ansiktet, på händer och kläder. Asken var full av fingeravtryck från hennes små händer. Hon blev så arg när vi tog smöret ifrån henne. Det var ju så gott:)

När det gäller min pappa, så är han piggare och kommer antagligen hem imorgon. Det som första läkaren kallade förstoppning och skickade hem pappa med, var egentligen en försämrad vänsterkammarsvikt med väldigt lågt blodtryck som följd, vilket gjorde pappa så trött och orkeslös att han tappat matlust och blivit uttorkad. Nu hoppas vi att han repar sig och kan komma igång lite igen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Söt Busfia ! Kramar och hälsningar till hela familjen från fam. Domberg !

Yvonne sa...

Hej Anna!
Skönt att din pappa mår lite bättre. Vilka idioter till läkare det finns....undrar just hur dom fått sin legitimation.

Oj, vad Lilly har blivit stor, det går ju SÅ fort.

Ska jobba för dig i helgen såg jag. Trivs riktigt bra där. Lite förvirrat förståss men jag är ju inte ensam, som tur är.
Ni får ha de så bra, allihopa!

Embla sa...

Hej Lilly! Jag vill gärna leka igen, snart, vi hade ju så roligt sist! kramisar