onsdag 18 juni 2008

Fotboll- NOT!!!!


Jaha i kväll blir det dator för hela slanten för mig eftersom tvn är upptagen pga fotbollen. Jag är säkert den enda i hela Sverige som inte kollar på matchen i kväll och det skulle aldrig falla mig in att göra det, för det måste vara det mest trista som finns. Svettiga karlar som springer runt och jagar en boll och plötsligt snavar de omkull och måste bäras ut på bår, oj oj oj stackars små pluttegubbar.

Nej jag sitter mycket hellre här vid datorn och tar det lugnt och äter mina jordgubbar med vaniljglass till, det är mycket trevligare. Har lovat Ida att vi ska gå ut på nätet och kolla efter en sån där prydnadsbebisdocka som ser alldeles riktig ut. Hon vill så gärna ha en sån för några fler småsyskon får hon inte, det blir billigare med en docka....



4 kommentarer:

Nallebr.. sa...

VI ÄR 2 SOM INTE KOLLAR PÅ FOTBOLL, NEJ TRE, P ÄR UTE OCH KÖR GRÄSTRIMMER:)

Monica sa...

Du e inte ensam varken jag eller tommy har kollat.. jag tycker både ishockey o fotboll e trist har aldrig vart intresserad o inte kommer ja bli heller! snart har ja ledig 3 dagar skönt me kort vecka..

Yvonne sa...

Ingen fotboll här heller....fy så trist! Sitter o kollar efter bil, så jag har snart sittsår och fyrkantiga ögon *S*

carroegirl sa...

hej. ja jag har sett din lilla lapp... *liten vet jag inte* haha. =) nej men de e bra att ha för att hålla koll på allt. jodå, de går så bra så... tänker positiva saker hela tiden för att hålla humöret på topp. =)