söndag 15 juni 2008

Äntligen semester!


Inge mer Pärleporten för mig på 4 veckor. Det känns helt underbart faktiskt och jag tänker inte kommentera jobbet här i bloggen överhuvudtaget på den tiden. Är så less just nu, allt himla tjaffs gör en galen. Förhoppningsvis kommer jag tillbaka efter semestern med nya krafter så jag oxå kan bli sedd som en bra medarbetare.... Sedan kanske jag kan ta åt mig några till saker förutom kostombud, blöjombud, beschedrapportör. Jag menar jag har ju inte så många extrasysslor direkt. Några till skadar inte....

Jag har semester, det innebär sovmorgon!!!! Åh vad det ska bli underbart alltså. Men jag tycker synd om lilla Linda som måste jobba hela sommaren, hoppas att du snart får en egen tjänst.

Nu ska jag ladda hem lite nya låtar till min nya snygga moccabruna mobil, Sony Ericsson W890i

Ha det bra alla ni som får semester och alla ni som ska jobba!

4 kommentarer:

Nallebr.. sa...

så skönt med semester... och sovmorgon...är sååååå trött:)

Yvonne sa...

Nu har jag oxå semester!!! Va skönt de ska bli att vara uppe så länge jag vill, och sova tills jag vaknar av mig själv.....härligt!!!

Monica sa...

Jag önskar att en annan hade fast jobb så man fick semester! jag vill inte jobba nu när det e sommar haha!

Anonym sa...

Jag är inte alls avundsjuk på dig! =) själv sitter jag faktiskt på jobbet nu och lyssnar på pärleporten! *suck* Njut av semestern nu! Kram Linda