lördag 18 juli 2009

Barbamama


De senaste dagarna har jag känt mig som en enormt stor Barbamama koloss, magen har blivit som en stor, hård badboll. Jag har gått upp 19kg och har ett omfång på 109 cm runt magen. Det ska bli skönt att bli av med magen om några veckor.

Mitt nya intresse nu när jag inte orkar göra så mycket, är att sitta och virka, jag håller på med en liten babyfilt i mormorsrutor. Den ser ut som på bilden men jag gör med olika färger, vitt, brunt, rosa och turkost. Funderar på att köpa grönt oxå. Den kommer att bli såå himla fin, ska göra 70 rutor och har nu gjort 30 så det tar sin tid.

3 kommentarer:

Erika sa...

Vilken fin filt, kommer bli superfint med dina färger! Det är lagom att ha lite pyssel medans man väntar..

Anonym sa...

va du e pysslig..:) o vilen mage du fått..:D inte långt kvar nu...:P

Nallebr.. sa...

ÅÅ SÅ FINT DET KOMMER ATT BLI!!!
om du vill ha mera att virka kanske jag kan beställa av dig??
skulle vilja ha en kudde i de rutorna;) annars får jag kanske låna mönstert av dig??
kika på min sida.. så får du se din mage:)