tisdag 14 juli 2009

Poolen, barnmorskan & tårtkalas

Sedan ungarna fick upp poolen de fick av faster Marina, badar de varje dag oavsett väder. Den var ju en aning större än den lilla plutt poolen jag råkade köpa för ett par veckor sedan. Men den får vi spara till bebben ska bada nästa sommar.


Idag har jag varit hos barnmorskan på kontroll igen, allt var bara bra och järnvärdet var nu uppe på 121, det högsta hittills, så det känns väldigt bra med tanke på att jag förlorade endel blod på de andra förlossningarna. Helt otroligt att det bara är 4 veckor kvar till beräknad födsel + några dagar till, för den gör nog som de andra barnen och stannar några extra dagar i magen.

Efter bm var vi till Linda och fick tacos och födelsedagstårta eftersom både Linda och lilla Molly fyllt år. Titta så otroligt fint Linda har på sin altan.



2 kommentarer:

Erika sa...

Åh va det där ser härligt ut, jag skulle lätt kunna tänka mig ligga där och plaska varje dag. Om inte annat för att få känna sig lite tyngdlös! Kram

Nallebr.. sa...

kul att ni kom!! VILKEN FIN SNUTTETRASA DU FÅTT TAG PÅ OCH Pippi tröjan .. älskar den!!