torsdag 19 november 2009

Tack för kommentarerna!

Ni ska alla veta att det är så kul när ni kommenterar, var inte rädda/blyga för att göra det när ni läser bloggen, för det är bara kul, även om vi inte känner varandra!

Idag fick jag svininfluensasprutan, så just nu känns armen som om jag gått en hård match i tennis, lite sådär ontskönt som när man har träningsvärk ni vet.

På tisdag är det dags för de stora barnen att få sitt vaccin, men det ska nog gå bra. Gustav är optimistisk, för jag talade om att de sätter sprutan i muskeln och han visade direkt att han minsann har så stora muskler så det inte kommer att kännas.....Sen kom han på att han kommer att få sprutan före Ida så sen ska han gå till henne och säga att det gör jääättteeeont, den lilla retstickan.


Lilly har fått ögoninfektion, bindhinnekatarr, är hon inte bättre i morgon måste jag till läkaren med henne, känns som om jag snart får stamkundskort på vårdcentralen.



Här hemma gäller det att hålla ögonen öppna när man äter sin kvällsmacka, rätt som det är kan den vara spårlöst försvunnen.....


Lilly blir sååå trött när storesyrran vill att hon ska kolla på Hannah Montana, hon vill ju hellre se på Dobidoo med Lasse Kronér:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna !
Ta Gellyn o smörj in på sprutsticket då gör det mindre ont !
Kram från D

Malin som för tillfället inte HAR nån blogg sa...

Sicken hund..... o sicken storasyster som tråkar ut Lilly så... tittade på filmsnutten med Lillsnuttan o gudars så söt den ungen är alltså ^^