lördag 19 april 2008

En tankeställare..


Då detta faktiskt även är min dagbok, här kommer nåt som är direkt från mina tankar. Ja tack och lov djur iallafall tysta och snälla och snackar inte en massa skit om en som vissa andra gör. Är så less på 50 plus typer med anhängare som tror att de är något och går och pratat skit bakom ryggen, och sedan håller masken och ska vara så trevliga (obs det här handlar inte om någon i vår familjekrets) Säg saker direkt till mig istället, för saker och ting kommer alltid fram. Om ni ändå tänker snacka, så se er runt omkring först för de finns de som lyssnar....För kännedom så arbetar jag 2 tisdagkvällar oxå.....

För att byta ämne snabbt, Gud va bra Hearts on fire var på körslaget i kväll.

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Håller helt och hållet med dig Anna, ang det första. Tyvärr missade jag körslaget, men det kanske går i repris. Syns i morgon!

carroegirl sa...

ja du, skitsnack.... vad ska man säga. trodde att ålder gör en mognare men min erfarenhet av människor har kommit att bli att ju äldre man blir desto barnsligare. vet inte om de är för att man anser sig ha rätten att bete sig hur som helst på grund av ålder...irriterande är det allafall. ska väl inte va så svårt att prata om saker innan det blir större än nödvändigt.

Monica sa...

Ingen kul med skitsnack..
tycker att folk kan komma till en istället för att prata bakom..
man e feg om man pratar bakom!
fina bilder förresten!
håller med dig.. tyckte också hearts of fire va bra även brolle!
( jag gillar dessutom hammerfall hehe)

fotbollsmorsan sa...

Jag blir så impad av ditt photoshoppande. Kom hit och lär mig