fredag 11 april 2008

Myspace Comments - Hello Sweetie Weekends Here
Så här ser jag ut i kväll och i morgon kväll nu när jag har ledig helg! Jag ska ha sovmorgon i morgonbitti och det ska bli så skönt. Har haft ungarna uppe länge i kväll så de kanske sover lite längre i morgon....

Vi har tittat på Magnus Ugglas serie "Var fan är mitt band" ikväll och han är ju så helskön. Ida och Gustav gillar honom oxå kan det bero på att deras mamma sjungit Uggla för fullt sen de låg i min mage. Trevlig helg!

4 kommentarer:

fotbollsmorsan sa...

Skönt. Själv hoppas jag påen lugn natt utan kräkor. Kram på dig

Monica sa...

Jag o tommy får komma nåndag o fika hos er..

Monica sa...

Ja det går att lägga in klipp men lite o svårt o förklara..

Anonym sa...

Ja du lillasyrran, hoppas din plan höll och att du/ni sover som bäst nu. Själv fick jag telefon från Oslo vid åtta, Noah ville berätta nåt och Maja sa att en kompis på Barnehagen målat hennes naglar med mörkrött nagellack = så pent!