måndag 7 april 2008

Min kostdag!


Idag har jag varit på kostkurs. Jag är kostombud på jobbet och vi ska få gå på kurs 4 ggr i vår och 2ggr i höst. Det var faktiskt intressant. Har lärt mig hur man räknar ut hur många kcal en människa behöver, beroende på vikt och längd. Räknade även ut hur många kcal jag fått i mig under dagen, kl var då 15.00 och jag hade endast fått i mig 1/4 av de min kropp behöver på en dag. Därför så åt jag massor av kladdkaka och cola när jag kom hem, man vill ju inte tappa formen till sommaren och bli undernärd!!!!!!



4 kommentarer:

Yvonne sa...

Låter intressant det där....Du får ha lite privat undervisning på jobbet sen.

Anonym sa...

Mmmm.. kladdkaka..
Själv så är jag FET!!
Rör på mig mycket, men äter mycket gott = alldeles för många kalorier per dag..
Liten bekännelse så här på kvällskvisten.. Bara så du vet nästa gång vi träffas.. hahaha

Monica sa...

Jag älskar ljus! speciellt vanilj!
jasså? hehe.. jag såg dig inte *S*
hm.. jo jag har hört att det blir en del pizza *skratt*
lät intressant me kost kurs eller vad det va? jag håller på att försöka ner i vikt.. äter medicin.
*kram*

Nallebr.. sa...

ha,ha ååå så gott med kladdkaka då blev jag sugen på det då....
suck.. tur att jag och l ska på basket!!!så jag hinner inte göra någon ..