fredag 4 april 2008

Vårpromenad


Idag har vi varit ute på promenad med alla hundarna och Mumlan. Vi brukar gå den här turen när barnen är i skolan, men idag ville Gustav rida så då tog vi en sväng. Vi går upp förbi skogssjön och sedan en stig genom skogen hem, det är ca 5km. Mumlan har gått upp en hel del under vintern så det är bra om hon får röra på fläsket lite, och jag med för den delen!
Nu ska jag jobba hela helgen, delad tur i morgon och det är faktiskt väldigt bra eftersom jag då hinner åka upp på scrapmässan i Avesta på min rast. Få se om jag hittar något nytt där!

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Jag får gratulera faster Anna, till det nya syskonbarnet! Va härligt ni verkar ha det på eran skogspromenad...

carroegirl sa...

va skönt de ser ut att vara...=) bra att de låter så med jobb allafall... nej de brukar ju inte gå så snabbt. kommer gärna och jobbar i sommar. kul att du vill ha mig där...=) bara att prata på...=)