söndag 6 april 2008

Lite kort


Det översta kortet hade Ida gjort till mig igår kväll när jag kom hem. Jättegulligt, det står I love både på in och utsidan. Det undre kortet är det misslyckade vårkortet jag gjorde häromdagen. Lägger ut det trots allt!

Skönt att ha klarat av en helg på jobbet igen. Det är så drygt att börja 6.45 när jag jobbat till 21 kvällen innan, men det är skönt att barnen inte behöver upp i allafall. Trodde att jag slutar 13 i morgon, men jag mitt pucko har tagit åt mig att gå på kurs om de äldres matvanor, så jag slutar kl 16 i morgon. Jag som lovat mig själv att inte ta åt mig mer på jobbet, men men det är ju alltid kul att lära sig lite mer när man har chansen....även om jag redan kan det mesta!

1 kommentar:

Nallebr.. sa...

fint kort ida gjort till dig!
och ditt vår kort är jätte fint!!!