tisdag 29 april 2008

Galen tupp

Jag håller på att vänja ungarna med tuppen och tuppen med ungarna. Walter är inte särskilt förtjust i dem, skulle helst vilja sätta sina sporrar i deras ben och hacka dem. Han är mycket otrevlig och anfaller när man minst anar. Ungarna är livrädda för honom, men idag fick jag Ida till att hålla honom. Snacka om tillgjort leende!

Sedan tog Ida och jag en långtur med Mumlan, det var jätteskönt att komma ut lite efter en lång, trött dag på jobbet. När jag sover oroligt blir jag så otroligt trött dagen efter så jag skulle kunna somna stående. Kände mig verkligen tankspridd på jobbet idag och jag fick koncentrera mig när mina jobbarkompisar sa nåt till mig för att verka lite intresserad. Tur att de vet hur jag kan vara!

I morgon är jag ledig och då ska jag åka och köpa lite blommor att plantera i mina utekrukor så vi får lite fint här hemma. Ska titta efter några cafémöbler att ha på framsidan oxå.

3 kommentarer:

Monica sa...

Jag vill också köpa blommor o plantera! jag tycker det e roligt men inte lika kul i rabatterna.. får bara rensa ogräs *blää*
Vi kan fika nån mer dag om du vill??

Nallebr.. sa...

ååå vilken härlig bíld på I och mumlan!!!
HÖR AV DIG OM NI SKA ÅKA RAGGAR BIL I MORGON:)
kommer inte i håg vad bilen heter
sorry S.
P och L ska nog åka en sväng iallafall..

Nallebr.. sa...

läser du din gmail???