måndag 25 augusti 2008

Jag är så slut...


Har jobbat hela helgen och är helt totalt slut i skallen nu. Ibland blir man bara helt frustrerad över människor som inte mår bra. Vi har verkligen inte räckt till i helgen, vilket inte känns särskilt bra. Ibland känns det som chefen bara tycker att vi klagar, men idag tror jag hon förstod oss och det känns ju bra. Nog TJAT om jobbet.....

Nu ska jag slappa framför någon bra film i kväll när barnen somnat och i morgon ska jag bara lata mig hela dagen, för att orka med en liten shoppingtur till Västerås på onsdag förmiddag. Är ute efter nya gympadojjor, mascara och lite nya kläder. Vi ska på 30 årsfest på lördag och då är det kul med något nytt.

2 kommentarer:

Monica sa...

Jag ska med shoppa men på fredag!!
kul att göra det hehe:)

Yvonne sa...

Ja, stackars er som har slitit i helgen. Jag hade tur som hade semester. Det måste bli nån ändring på det här med det snaraste....