fredag 8 augusti 2008

Ledig helg!


Äntligen är det helg och nu väntar 2 sovmorgnar, det ska bli så skönt. Sover dåligt om nätterna nu igen så det är inte kul när klockan ringer när jag just somnat.

När jag kom hem från jobbet idag åkte vi in till stan för vi fick för oss att vi skulle hyra film. Vilket vi senare när vi stod i butiken insåg var en dum idé, eftersom vi för det mesta köper de filmer vi vill se. Så det blev ingen hyrfilm. Vi köpte en film på coop i stället och när vi kom hem och slog oss ner för att koppla av framför en rolig film, ja då var texten endast på franska fastän den skulle vara både med engelskt tal och dubbad svenska. TYPISKT... Så resten av familjen tittade på Jönssonligan istället, men den tål inte jag så jag har rensat bilder i datorn i stället.

Undrar just om det inte blir någon mer sommar nu? Jag vill ju att barnen ska kunna få åka till sjön några gånger till. Det är ju så mysigt. Men som vädret varit idag så känns det hopplöst, nästan som om det skulle vara oktober eller nåt. Jag vill ha SOL.

Nej nu måste jag gå ner och kasta ungarna i säng.... OOOPPS är klockan halv elva, inte bra. Jag som har hållit på och vänja dem att gå i säng nio. Just nu är det high life, Gustav busar och Ida blir arg på honom. Han är en riktig retsticka den killen...


1 kommentar:

Nallebr.. sa...

enwithoppas du fick en skön sovmorgon...
har är det bara molly och jag vakna resten ligger och sover..
ja visst känns det som höst??
vill ochså ha lite er värme och sol.. jag har inte något bestämt på onsdag vi kan väll höras i början på veckan