söndag 10 augusti 2008

Kräftskiva


Det blev en sen kväll i går. Vi var på kräftskiva hos Dogge & Nettan och jag drack inte en droppe alkohol! Har dåliga erfarenheter av kräftor och sprit sedan förut, vilket jag blev påmind om i går då en bild i sånghäftet föreställde mig dagen efter en kräftskiva. Inte kul alls!

Jag hade trots allt jättekul ändå, att med nyktra ögon se hur alla andra beter sig och låter när de börjar få lite i sig är faktiskt intressant. Det blev mycket skratt, sång och på slutet även dans uppe på trappen.

Jag börjar oxå inse att kräftor inte är min grej, jag håller på att dö varje gång jag ska tugga på stjärten på dem, jag ryser så inom mig av det knastrande ljudet.

Imorgon blir det en tidig morgon för ungarna, ska lämna halv 7 på dagis, så jag ska snart tvinga dem i säng. Tror nog de är ganska trötta efter gårdagskvällen så det ska nog gå bra!


Inga kommentarer: