fredag 2 maj 2008

Bloggdax!



I dag har vi ätit varm, nylagad rabarberkräm till frukost. Tur att jag har en snäll jobbarkompis som jag fick rabarbern av eftersom min inte vill komma upp alls i år. Det är ju så gott, ska fixa en rabarberpaj till kvällen. På bilden syns min nya cafémöbel oxå, jättefin för bara 399kr!

På sista april var jag först och firade min kusin som fyllde 40år. Där blev vi bjudna på tacopaj med goda röror och tårta. Sedan åkte vi cadillac till stan, vi höll på att krocka med en lastbil som kom med hög fart över en bro där det knappt går att mötas. Jag var säker på att vi skulle dö, blundade och väntade på smällen, ingen av oss hade bälte eftersom det inte finns det i den gamla bilen. Men vi hade tur och klarade det. Ja det var riktigt hemskt.

I stan träffade vi några kompisar och satt och kollade på raggarbilar, ja inte jag då för det är verkligen inte mitt intresse, men det är alltid kul att titta på människor i allafall. Det var otroligt mycket bilar i stan, synd att det blev så kallt och ruggigt bara.

Igår kväll tog vi en vända till Dogge & Nettan, vi grillade, pratade och hade trevligt. De ska snart få hem en cockerspaniel valp, jättesöt!

2 kommentarer:

Nallebr.. sa...

så fin möbel...och blommor och söta små barn!!! grattis D
för visst var det väll hon som fyller?!

Monica sa...

Vad fint du har gjort det!
Fina bilder också!