måndag 5 maj 2008

Det var en gång en målare...

Som hörde till de snålare.......Så finns det en sång som går och den stämmer ju in på mig eftersom jag köpte den allra billigaste vita färgen som jag kunde hitta. Men oj vilken skillnad det blir både på väggen och på mig eftersom jag från och med idag har fått en massa vita prickar överallt.

Ja nu är det bara att måla klart resten av rummet och sedan bestämma vilken fondtapet det blir. Det roliga är att en tapet som vi lånade hem med näckrosor( väldigt mycket 70tal!), passar otroligt bra och det kunde jag inte riktigt tro. De som jag visat innan här på bloggen, som är ljust turkosa, försvinner lite i det stora rummet. Så vi får se vad det blir.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna... hitta hit via Monkans blogg....

Tänkte bara lämna ett avtryck så du ser att jag varit här... jättefin blogg du har... o så många fina bilder... du verkar gilla photoshop väldigt mkt du som Monica.

Själv har jag inte tålamodet att fnula med ps. Det vill inte som jag alla gånger.